Skip to main content

Nicolette van Dam en Bas Smit, twee wannabe-celebrities die denken dat ze de Queen en King of the Instagram-wereld zijn, hebben besloten om Coca-Cola voor maar liefst 2 miljoen euro aan te klagen. Ja, je leest het goed, 2 miljoen euro. Ik weet niet of ik moet lachen of huilen om zoveel arrogantie en hebzucht. Deze zelfverklaarde influencer-koningen denken echt dat ze een merk als Coca-Cola kunnen aanvallen met hun zogenaamde invloed. Nou, laat me je dit vertellen, Nicolette en Bas: jullie hebben net zo veel invloed als een mier op een olifant.

Wat is hun probleem eigenlijk? Ze beweren dat Coca-Cola hun privacy heeft geschonden door foto’s van hun kinderen te gebruiken in een reclamecampagne. Serieus, wie denken ze wel niet dat ze zijn? Alsof hun kroost de nieuwe baby-Messi is. Het lijkt erop dat deze zogenaamde BN’ers gewoon jaloers zijn op de populariteit van Coca-Cola en een snelle manier hebben bedacht om hun bankrekeningen te spekken. Maar laten we eerlijk zijn, wie zou er nou geïnteresseerd zijn in het kroost van deze twee zelfingenomen Instagram-posers?

Ik kan me voorstellen hoe dit gesprek is gegaan tussen Nicolette en Bas: “Laten we Coca-Cola aanklagen en lekker cashen, schat.” En Bas, altijd klaar voor een grapje, antwoordde met een dikke grijns: “Ja, laten we ze eens een ‘cola’ noemen, maar dan met een ‘k’ in plaats van een ‘c’.” Hilarisch, Bas. Not. Het enige wat jullie bereiken met deze belachelijke actie is dat jullie jezelf nog meer belachelijk maken.

Dus Nicolette en Bas, stop alsjeblieft met deze treurige vertoning. Jullie hebben al genoeg aandacht gekregen voor jullie nietszeggende leventjes. Ga alsjeblieft iets nuttigs doen, zoals jullie kinderen opvoeden of een échte carrière najagen. Want eerlijk gezegd, niemand, en ik bedoel echt niemand, is geïnteresseerd in jullie onzinnige claims tegen Coca-Cola.

Bron: NU.NL – Nicolette van Dam en Bas Smit klagen Coca-Cola voor 2 miljoen euro aan