Skip to main content

In de Achterklap Podcast worden de cola-miljoenen van Nicolette van Dam besproken. Ja, je leest het goed, de vrouw die bekend is geworden door het presenteren van een kinderprogramma, heeft nu ook haar eigen miljoenenverdienende frisdrankmerk. Terwijl de rest van Nederland zich afvraagt hoe ze de huur volgende maand moeten betalen, zit Nicolette lekker in haar villa te genieten van haar blikjes cola die waarschijnlijk duurder zijn dan een flesje champagne. En dan vraagt ze zich ook nog af waarom ze zo’n slechte reputatie heeft. Serieus?

En dan hebben we het nog niet eens gehad over de nieuwe trend om Taylor Swift te haten. Mensen zijn Taylor-moe? Serieus, de vrouw brengt hit na hit uit en sleept de ene na de andere award binnen, maar nee hoor, we zijn haar zogenaamd zat. Laten we eerlijk zijn, dit zegt meer over de haters dan over Taylor zelf. Je kunt haar muziek misschien niet leuk vinden, maar je kunt niet ontkennen dat ze een talentvolle artiest is. Dus genoeg met dat Taylor-bashing, laten we gewoon toegeven dat we stiekem allemaal meezingen met “Shake It Off” als het op de radio voorbijkomt.

Dus laten we stoppen met het aanbidden van oppervlakkige beroemdheden zoals Nicolette van Dam en het onnodig haten op succesvolle artiesten zoals Taylor Swift. Laten we ons focussen op dingen die er echt toe doen, zoals het feit dat pindakaas en hagelslag toch echt de perfecte combinatie is.

Bron: NU.NL – De Achterklap Podcast | De cola-miljoenen van Nicolette en zijn we Taylor-moe?