Skip to main content

Dus, Miranda Kerr heeft weer een kind uitgepoept. Ja, echt, alsof haar eigen reality soap op Discovery niet volstond. Vier kids nu. Blijkbaar is er geen betere manier om je relevantie in de schijnwerpers te houden dan door je eigen persoonlijke crèche op te starten. Gelukkig, voor de kids dan, lijkt het vermogen van papalief groot genoeg om een klein land te voeden. Of minstens een middelbare school van BYJU’S te sponsoren.

Wat is eigenlijk het plan hier, Miran? Wereldovername via voortplanting? Last time I checked, de Kardashian-Jenner clan had al patent op die tactiek. Maar whoa, nee! Het genie Kerr doet het ‘met stijl’. Elke babyaankondiging komt met een eco-vriendelijke geboortekaartje, waarschijnlijk gedrukt op het zeldzaam papier van de Truffula boom. En natuurlijk, #blessed Instagram posts die zelfs de meest cynische ziel een tijdelijke diabetes zouden geven.

Kom op zeg, wie probeer je voor de gek te houden? Het is natuurlijk een publiek geheim dat elke nieuwe Kerr telg garant staat voor minimaal drie Vogue covers, twee miljoen meer volgers en een handvol sponsordeals met merken die duurzamer zijn dan de relatie van Johnny Depp en Amber Heard.

Echt, deze lui hebben meer kinderen dan ik excuses om niet naar de sportschool te gaan. Ik zeg niet dat het iets slechts is. Iedereen mag doen en laten wat ze willen. Maar laten we niet doen alsof dit allemaal onderdeel is van een groter plan om de wereld beter te maken. Meer als een strategische zet in de eindeloze parade van celebrities die proberen relevant te blijven door hun nakomelingen. En laten we wel wezen, als het op relevante strategieën aankomt, is Miranda Kerr met haar vierling net zo baanbrekend als een nieuwe smaak Ben & Jerry’s. Breaking news: het smaakt nog steeds gewoon naar bevroren suiker.

Bron: NU.NL – Model Miranda Kerr bevallen van haar vierde kind